Elektroniczna Skrzynka Podawcza - Komenda Powiatowa Policji w Iławie

Biuletyn Informacji Publicznej

Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Komenda Powiatowa Policji w Iławie uruchomiła  Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP) na Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP). Umożliwia ona komunikację elektroniczną pomiędzy obywatelem a jednostką administracji publicznej. Skrzynka  działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie www.epuap.gov.pl. Portal ten jest nadzorowany przez Ministra Administracji i Cyfryzacji.

W celu złożenia wniosku do Komendy Powiatowej Policji w Iławie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.

Profil Komendy Powiatowej Policji w Iławie na platformie ePUAP:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KPPIlawa

Elektroniczna skrzynka podawcza  na platformie ePUAP:  /KPPIlawa/SkrytkaESP

Zasady korzystania:

W celu złozenia dokumentu elektronicznego do Komendy Powiatowej Policji w Iławie poprzez Elektroniczną Skrzynke Podawczą  (ESP) należy

• zalogować się na platformie ePUAP  www.epuap.gov.pl,    Instrukcja zakładania konta
• w serwisie ePUAP wyszukać profil Komendy Powiatowej Policji w Iławie
• wybrać rodzaj załatwianej sprawy i wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego  lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego. 

Można także skorzystać z usługi centralnej pisma ogólnego do podmiotu publicznego, dostępnej dla zalogowanego uzytkownika ePUAP. W tym celu należy:

• zalogować się na platformie ePUAP  www.epuap.gov.pl
• wybrać zakładkę "Katalog Spraw", a następnie "Najnowsze usługi centralne",
• wybrać z listy usługę "Pismo ogólne do podmiotu publicznego",
• wypełnić udostępniony formularz oraz podpisać go z użyciem ważnego profilu zaufanego  lub przy użyciu ważnego bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego
• należy pamietać aby w polu "Ustaw/Zmień adresata"  wpisać Komendę Powiatową Policji w Iławie.

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Iławie:
•    Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą  na platformie ePUAP.
•    Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres komendant@ilawa.ol.policja.gov.pl. Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument poprzez ePUAP.
•    Złożenie dokumentów w godzinach 8.00-15.00 w sekretariacie głównym Komendy Powiatowej Policji w Iławie na następujących nośnikach danych:
a)    Pamięć masowa USB
b)    Płyta CD-RW
 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Polcji w Iławie:

1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes lub profilem zaufanym ePUAP

2. Akceptowalne formaty załaczników to:

- DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX,

- TXT,

- ODT, OTS,

- GIF, TIF, BMP, JPG, PNG

- PDF,

- ZIP

3.Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 5 MB.

4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostana rozpatrzone.

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 30.04.2019
Data modyfikacji : 29.05.2024
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Iławie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Alina Piotrowska
Osoba udostępniająca informację:
Alina Piotrowska
Osoba modyfikująca informację:
Alina Piotrowska
do góry